Μετά από την ολοκλήρωση μιας αγοράς η κίνηση που έχουμε πραγματοποιήσει χαρακτηρίζεται έγκυρη.
Στην περίπτωση που λάβουμε ένδειξη από το σύστημα για άκυρη κίνηση, τότε η αγορά των εισιτηρίων δεν έχει ολοκληρωθεί.
Κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους δεν προχωράει μία αγορά μπορεί να είναι:
- Προσωρινή διακοπή ή χαμηλή ταχύτητα του δικτύου του χρήστη την ώρα της πληρωμής
- Μη έγκαιρη έγκριση της συναλλαγής που ζητάει η τράπεζα
- Ρυθμίσεις ασφαλείας της κάρτας που εμποδίζουν τη συναλλαγή
- Μη επαρκές υπόλοιπο κ.ά.
Για κάθε ανεπιτυχή κίνηση και στην περίπτωση που η αξία των εισιτηρίων έχει δεσμευτεί στην κάρτα, γίνεται αυτομάτως επιστροφή του ποσού στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά, σε χρόνο που καθορίζεται από την πολιτική της εκάστοτε εκδότριας τράπεζας.
Συνεπώς, εφόσον επιβεβαιώσουμε ότι οι παραπάνω περιπτώσεις δε θα εμποδίσουν τη συναλλαγή, μπορούμε να προχωρήσουμε σε νέα κίνηση.
Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε κάποιον μοναδικό αριθμό στη συναλλαγή μας (ΑΜΚΑ, κωδικό κάρτας φιλάθλου / μέλους / φίλου κ.ά) θα χρειαστεί να περιμένουμε 15' πριν κάνουμε νέα κίνηση.